Charakter i jego wpływ na rozgrywkę
Na całym świecie od zarania dziejów istniało dobro i istniało zło, oprócz nich po środku stała jednostka obojętna – neutralna. Każda z tych cech ma również swoje odbicie w cechach charakteru. Każda z nich ma jakieś odbicie na nasze postępowanie, zachowanie.
Zły: Są to osoby stawiające swoje dobro ponad dobro innych, cechują ich zachowania niehonorowe. Dobro materialne jest ważniejsze niż wszystko inne. Są gwałtowni i porywczy, zabić kogoś to dla nich pestka. Jednak znają wiele umiejętności, pozwalających ukryć się przed wymiarem sprawiedliwości, dlatego, dopiero po 6 zabójstwa trafiają do więzienia. (te umiejętności nie mają żadnego przełożenia na walki itp.) Jednak w wypadku śmierci szybciej trafiają na cmentarz po 4 śmierciach.
Neutralny: Są to osoby obojętne, zazwyczaj nie mają swojego zdania. Los innych jest im obojętny, tak samo jak własny traktują wszystkich na równi. Dlatego po 5 zabójstwach trafiają do więzienia, a po 5 śmierciach na cmentarz.
Dobry: Są to osoby stawiające dobro bliźniego ponad własne, są w stanie ryzykować własnym życiem, dla dobra ogółu. Są honorowi i szlachetni. Dzięki swojemu postępowaniu na cmentarz trafiają po 6 śmierciach, jednak do więzienia po 4 zabójstwach.
W tym wątku należy zadeklarować swój Charakter - nie ma zmian charakteru.
Tym samym wchodzi drobna zmiana w KP, więcej tutaj
|